Autor |
Wiadomość |
Drix1994
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik
|
Wysłany:
Śro 21:26, 22 Lut 2012 |
|
hehe
A ja jestem na takim etapie (pełna fotorelacja z każdego etapu remontu, silnik zrobiony ok. rok temu, a blachy to już grudzień/styczeń/luty 2011/12) [link widoczny dla zalogowanych]
a poniesione koszty jak narazie to 600 zł A forum to ogólnie juma... zero reklamy, wszyscy co tutaj byli, choć zbyt wielu ich nie było to szybko się zmyli i oo
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Drix1994 dnia Śro 21:26, 22 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
kry1994
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dubienka (Chełm)
|
Wysłany:
Czw 20:46, 08 Mar 2012 |
|
Na załączonych fotkach widać stan mojej shl. Jest kilka zdjęć z dnia zakupu. Silnik też mam zrobiony, nawet dzisiaj nią jeździłem Blacharka mnie przeraża. Nie wiem nawet jak się zabrać za lakierowanie tych elementów. Zbiornik jest w podkładzie(taki dokupiłem), a lampę i przedni błotnik pomalowałem pędzlem, aby tymczasowo zabezpieczyć przed korozją. Mam jeszcze jeden poważny problem, a mianowicie przednie zawieszenie. Przy pewnej prędkości bardzo trzęsie mi kierownicą na boki i boje się szybciej jeździć. Myślę że jest to wina gumowych tulei przedniego wahacza.
Oto fotki:
[link widoczny dla zalogowanych]
Drix widzę że jesteśmy jednolatkami. Do jakiej szkoły chodzisz?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Markus
Administrator
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zakrzówek-Lublin
|
Wysłany:
Czw 18:33, 15 Mar 2012 |
|
No kolego postępy pracy widać, co do blach to jak chcesz ją zrobić dobrze to najpierw do piachu, potem w podkład i na to lakierek. Bak masz już chyba po piachu, bo zawsze trzeba dać podkład, inaczej zrobi się rudy...
Co do kierownicy, może łożyska w główce Ci się wysypały i lata na boki, nie jest tak że rusza się kierownica względem ramy?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kry1994
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dubienka (Chełm)
|
Wysłany:
Czw 20:35, 15 Mar 2012 |
|
Łożyska w główce ramy są odpowiednio dokręcone i tam nie ma luzu. Ostatnio zauważyłem jeszcze jedną wadę. Oponki w moim moto są chyba jeszcze oryginalne i przednia siedzi krzywo na feldze i ma dosyć dużego guza. Gdy kręcę kołem widać spore bicie opony. Chyba pozostaje mi wymiana opon na nowe. Być może to jest przyczyną tego trzepotania kierownicą.
Markus dzięki za porady.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Markus
Administrator
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zakrzówek-Lublin
|
Wysłany:
Czw 22:26, 15 Mar 2012 |
|
A no to wsio jasne, nie rozpędzaj się z taką oponą bo se bidy możesz narobić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kleryk2
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBLIN
|
Wysłany:
Pią 0:14, 23 Mar 2012 |
|
hmmm jakieś opony motocyklowe mam, jaki masz rozmiar?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kry1994
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dubienka (Chełm)
|
Wysłany:
Nie 22:21, 13 Maj 2012 |
|
Koła mam 19 calowe. Dzięki za propozycję ale już kupiłem nowe oponki. Wymieniłem także gumowe tulejki przedniego wahacza i dotoczyłem nowe metalowe, bo tamte były wybite i już nie trzepocze kierownicą
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Markus
Administrator
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zakrzówek-Lublin
|
Wysłany:
Nie 10:41, 20 Maj 2012 |
|
Ktoś był na weteranach i jakieś fotki posiada?niestety nie mogłem być a ciekaw jestem jak się impreza udała.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Drix1994
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik
|
Wysłany:
Nie 17:59, 20 Maj 2012 |
|
Masz na myśli Janów Lubelski?
Ja byłem, od godziny 14. Niestety aprat został w domu, ale z zabytków to wiele nie było.
MZ ETZ 150 - ze 3 było, ze dwie 250ccm, po za tym 1 SHL M11, ta sama co roku, z niedokończonym bakiem, Jawa 250, Jawa skuter 50,Cezeta 250 albo 350 ccm, Parę Simsonków sr51, Simson 250 ccm (nie awo, nie pamiętam modelu) WSK-ek kilka sztuk było 175 ccm, 2 Junaki i tyle. Reszta to już Japonia i te inne Na rynku zdążyłem obejrzeć pokaz strażaków, jak się do samochodu dobierają i jak zając się gościem z wypadku, a potem motocykliści pojechali naaa jakąś tam górę wieniec złożyć i się przenieśli do Hotelu Królewskiego, a tam był 3 zespoły i konkurencja na najwolniejszą jazdę, bez dotykania nogami ziemi.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Drix1994 dnia Nie 18:27, 20 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Markus
Administrator
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zakrzówek-Lublin
|
Wysłany:
Sob 18:21, 02 Cze 2012 |
|
Chodziło mi o weteranów w Lublinie odbywający sie na torze, zdjęcia jakieś widziałęm, ale może ktoś ma jeszcze jakieś ciekawe ujęcia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|